Jak lze zboží objednat?
- stačí vyplnit a odeslat kontaktní formulář velkoodběratelé
- po schválení obdržíte velkoobchodní ceník
- po obdržení objednávky vám bude zaslána informace o potvrzení přijetí objednávky do realizace
Jak nás kontaktovat?
- emailem na biokado@seznam.cz
- volejte na tel: +420 732 344 844
- kontaktním formulářem
Platební podmínky
Platba převodem
- po obdržení objednávky vám bude zaslána informace o potvrzení přijetí objednávky s platebními podmínkami
Platba na dobírku
- zboží platíte při převzetí. Při platbě na dobírku je k ceně připočteno doběrečné.
Dodací lhůta
- zboží vám bude vyexpedováno od 48 hodin do 7 pracovních dnů od obdržení objednávky
- při platbě převodem bude zboží vyexpedováno, až po připsání částky na náš účet
Reklamace
- Formou reklamačního formuláře, zasláním na emailem: biokado@seznam.cz
- nebo na tel. čísle +420 732 344 844 p. Dostálová
Kontrola zásilky
Při převzetí zásilky je odběrateli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je odběrateli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Odběratel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo odběratele uplatnit reklamaci u dodavatele.
Postup reklamace
Pokud je obal bez mechanického poškození a odběratel zjistí poškození obsahu zásilky, pro usnadnění uplatnění reklamace potřebujeme obdržet na mail biokado@seznam.cz pořízenou fotodokumentaci, nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky: vyfotit krabici z vrchu (štítek adresáta a štítek), vyfotit krabici z boku (štítek "NEKLOPIT", pokud je na krabici), vyfotit výplň krabice (bublinková fólie, vystlaný papír), vyfotit rozbité, poškozené zboží. Fotodokumentace výrazně urychlí naší komunikaci s dopravcem a pomůže nám uplatnit všechny reklamace, při kterých jsme dodrželi postup balení a pořízení fotodokumentace. Věříme, že problémy tohoto typu nenastanou.
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má odběratel právo na výměnu produktů za stejné produkty. Našim cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti odběratele, v co nejkratší lhůtě.