Logo
(Po-Pá, 9-17 hod)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Vážení obchodníci,

děkujeme vám, za váš mimořádný zájem o naše produkty i za jejich skvělou prezentaci ve vašich provozovnách...

Pro nové velkoobchodní partnery, kteří mají zájem o velkoobchodní spolupráci několik informací:

Do jakých obchodů a zařízení se hodí naše produkty?
  • zdravé výživy
  • ordinace alternativní medicíny
  • čajové obchůdky
  • farmářské prodejny
  • přírodní lékárny a apatyky
  • zelené lékárny
  • bylinkářství
  • léčitelé
  • lázně a další léčebná a relaxační zařízení
Naše bonusy pro Vás?
  • školení k zakoupenému zboží
Platební podmínky?
  • dobírkou nebo platbou předem na účet
Jak nás kontaktovat?
  • emailem na biokado@seznam.cz
  • volejte na tel: 732 344 844
  • kontaktním formulářem

Jak lze zboží objednat?

  • Registraci na stránky: www.biokado.cz

po schválení obdržíte přístup na VO nabídku

  • Formou objednávkového formuláře, zasláním na emailem: biokado@seznam.cz

Po obdržení objednávky Vám bude zaslána informace o potvrzení přijetí objednávky do realizace.

Platební podmínky

Platba převodem

  • Po obdržení objednávky Vám bude zaslána informace o potvrzení přijetí objednávky s platebními podmínkami.

Platba na dobírku

  • Zboží platíte při převzetí. Při platbě na dobírku je k ceně připočteno doběrečné.

Dodací lhůta

  • Zboží Vám bude vyexpedováno od 48 hodin do 7 pracovních dnů od obdržení objednávky.
  • Při platbě převodem bude zboží vyexpedováno, až po připsání částky na náš účet.

 

Reklamace

  • Formou reklamačního formuláře, zasláním na  emailem: biokado@seznam.cz
  • nebo na tel. čísle +420 732 344 844 p. Dostálová

Kontrola zásilky

Při převzetí zásilky je odběrateli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je odběrateli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Odběratel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo odběratele uplatnit reklamaci u dodavatele.

Postup reklamace

Pokud je obal bez mechanického poškození a odběratel zjistí poškození obsahu zásilky, pro  usnadnění uplatnění reklamace potřebujeme obdržet na mail karel.biokado@seznam.cz pořízenou fotodokumentaci, nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky: Vyfotit krabici z vrchu (štítek adresáta a štítek ) Vyfotit krabici z boku (štítek "NEKLOPIT", pokud je na krabici) Vyfotit výplň krabice (bublinková fólie, vystlaný papír) Vyfotit rozbité, poškozené zboží   Fotodokumentace výrazně urychlí naší komunikaci s dopravcem a pomůže nám uplatnit  všechny reklamace, při kterých jsme dodrželi postup balení a pořízení fotodokumentace.  Věříme, že problémy tohoto typu nenastanou.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má odběratel právo na výměnu produktů za stejné produkty. Našim cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti odběratele co nejkratší lhůtě.

 

Kontaktní formulář pro velkodběratele

Název společnosti
Jméno
Příjmení
E-mail
Telefon
Váš dotaz
Opište text z obrázku*

 

 

 

 

AKTUÁLNÍ INFORMACE A DĚNÍ FIRMY

FACEBOOK

INSTAGRAM

INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY

 

 

Dotazy a informace

PROVOZOVNA

 Bylinkářství

Nákupní 426/1, 736 01, Havířov - Šumbark

IČ:01475321

DIČ: CZ01475321

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontaktní osoba
Logo
Biokado s.r.o.
Zdeňka Dostálová
Zdeňka Dostálová
(Po-Pá, 9-17 hod)
Copyright ©2013 biokado.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.